tisdag 9 augusti 2011

Det blev visst höst

Igår när jag kom till stallet huttrade jag till mitt i allt. Det var visst inte längre så varmt att man svettas trots möjligast lite kläder?! Att rida i tee gick bra, men att fixa hästen utan långärmat kändes onödigt ruggigt..

Till natten stängde jag för första gången på länge fönstren & i morse gick jag till jobbet i gummistövlar (fyfan vad jag fortfarande tycker sånt är motbjudande) & seglingsrock (mmm..).. Det visade sig dock vara en något brutal överdrift, men ganska skönt att få klä på sig trots allt ;)

Ser framemot löpning i svalkan (yep - det skulle verkligen vara tid att börja träna nu!), mysiga studer under en filt, tända ljus, mörka nätter & långärmade tröjor! Men visst är lite sensommarvärme också fortfarande välkommet! > Försöker fokusera på att inte låta så triviala saker som väder, jobb, eller surpuppor påverka mitt humör!! Heh..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar