tisdag 20 september 2011

Igår

Efter jobbet hade jag tänkt springa ~5km på löpband & gå på ½h core. Det blev inte helt (alls!) så, då hela gymmet (både jumppan & springrummet) var fulla av nuärdetmåndagsånumåstjagnogträna-typer. Jag är nu ingen att säga, men blev störd på att inte kunna träna som planerat, när jag en gång var supermoiverad!
 
På kvällen fick jag ändå en hel del smågrejor gjorda undan:
- Stekt & frusit in flere liter extempore (på söndag) plockade svampar (trattisar.. och två kantareller). Nam!
- Skypat med systern i Taiwan & planerat en resa som kommer att sluka alla mina pengar, men antagligen vara värd varenda cent ;)
- Köpt & bytt två lampor - Spännis!
- Hittat på en lösning & fixat min träningsbägis söndriga axelband. Äntligen! *uppfinnarjockepoäng*
- Diskat massor. Blä.

Och fortfarande sku de finnas hur mycket motsvarande stuff kvar. Konstigt att sånt aldrig tar slut..!
Blev dock också en del slappande framför TV:n tillsammans med en kopp té & ett härligt fotbad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar