torsdag 20 oktober 2011

3/4 eller egentligen 4/5

Morgonyogan gjorde igen gott. Valde att vara i den svalare delen av salen & just idag känndes det skönt, då jag inte alls hade lust att puscha några gränser.. Märker dock att bålen börjar kännas starkare av all "riktad träning" som det blivit mer av på senare tid :)

Trots att det är skönt (speciellt efteråt), så är det nog varje gång en utmaning att stiga upp tidigt & ge sig iväg på morgonpass.. Annars också är jag (p.g.a. mörkret?) lite inne i en sån mood att jag helst bara skulle vilja kura ihop mig under mitt duntäcke! Kanske jag är ett djur avsett att gå i dvala? Hej slow mode. Av samma orsak valde jag att avboka (eller ok, jag försökte, men ingen svarade, så bara skippa då..) dagens föreläsning. Hade varit intressant, men känns helt enkelt inte värt stressen..!

Nu är jag dock så (olidligt) nära att ha den behövda mängden stämplar, att jag helt enkelt inte kan ge upp morgonträningsutmaningen! Skulle liksom kännas bortkastat att ha pinat sig de föregående morgnarna :p
One to go & sen måste alla hålla tummarna för att jag vinner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar