onsdag 12 oktober 2011

Just say yeah, yeah, yeah, yeah, yeah!

Cause it's a beautiful night & we're looking for something dumb to do..!

Förutom att jag fiilistelee Bruno Mars - Marry you, så har jag även ändrat mig (surprise att det finns nån som kallar mig tuuliviiri). Jag vill sen också gå på ämnesföreningens the (in)famous jubbeårsfest!

Klänningen är fixad - En fin vän lånar ut den & en annan har som uppgift att hämta den hem till sig.. Bara för att sedan ha den stora äran att trotta in mig i härligheten ;)
Alla måste hålla tummarna för att det går!

Manikyr är (som av en lycklig slump) bokad.

Housing är fixat.

Skjuts hem är fixat.

Håret.. Well, eftersom det egentligen inte spelar någon roll hur jag ser ut (ingen tittar & ingen bryr sig), så fixar jag det antagligen själv. Maybe with a little help from my friend..?!

Så, nu sitter jag bara och väntar (ytterst otåligt!) på att min ämnesförenings festfixare (som säkerligen inte har något bättre att göra) skall bekräfta min (på helt totalt fel sätt gjorda) anmälan!!
Don't say no, no, no, no, no!!

Så att jag sedan kan börja rota fram finskorna, årsfestbandet, aftonväskan, pluntan, smycken.. Och vad annat prinsessigt man nu kan tänkas behöva ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar