måndag 17 oktober 2011

Ny (killer)vecka

Helgen kom & gick. Jag fick en del läst, men konstaterade också att jag tyvär måste skaffa mig en ny (inte fullt så superlångsam) dator. Inte vill alltså. Utan måste.*ser sedlarna flyga ut genom fönstret*
Annars var det ett par sköna dagar & hann t.o.m. träffa en del kompisar :) Gårdagen avslutades med en tripp till Kyrkslätt, en dos hundkärlek & en stor kasse med vilt att ta hem till frysen > Najs!

Denhär veckan är det en hel del kvällsprogram på agendan:
- Onsdag: Global Dignity Day 2011 på Barona Arena
- Torsdag: Esport föreläsning om näringslära för den som rör på sig aktivt (min usla översättning av Aktiiviliikkujan ravitsemus)
- Fredag: Helsinki International Horse Show på Hartwall Arena
- Lördag & söndag: Årsfest & sillis i Aboensis

Vad innebär dethär? Jepps, morgonträning!
Mitt gym har en morgonträningsutmaning som pågår förra & denhär veckan. Man får en stämpel för varje vardagsmorgonsträning man går på & med fem stämplar kan man vara med i en utlottning om en PT-timme (eller en kryssning, men vem bryr sig liksom). Det vill jag ha!!
Problemet är bara att jag morgontränade endast en gång förra veckan. Så nu är det fyra gånger kvar. (Suck! i smyg) Idag fanns det ingen passlig, men resten av veckan blir det fullt ös..!
Och för att nu inte gå ut alltför lätt är planen idag att köra core+kettlebell. Ajjaj! En riktig killervecka i ordets mest positiva bemärkelse!!

What else? Nå, antar att jag får tiden att gå rätt bra såhär :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar