lördag 29 oktober 2011

Up & running

Tyvärr inte i ordets rätta bemärkelse - springer alltså. Träningen har uteblivit både igår & idag. 
Men, idag har jag faktiskt fått något gjort! För en gångs skull kunde man nog säga, men låt oss inte vara negativa..!

Mitt dokument Stora G (nånej, det heter inte så påriktigt, men vi kan ju leka) firar idag 8 sidor text. Trots att det än så länge är en massa osammangängade flum & det hela nog inte sett något som kan liknas vid juridik, så gör det att jag helt klart är värd en stor applåd & en klapp på axeln (utdelad av mig själv). Nåja, en start i alla fall.

För övrigt har min bil (redan igår) meddelat att den inte är intresserad av vårt sammarbete. Igen - I know! Så nu börjar jag nog mer & mer luta mot att det blir att fixa fanskapet i skick & sedan skiljas som (o)vänner.. Till skillnad från den ursprungliga planen, som var att endast ha ett distansförhållande under våren.

Men humörkurvan ligger i alla fall helt klart på plus!
Har redan fixat 2 & ½ julklappar (varav en packad)..
Hittat en riktigt bra farsdagspresent.
Pratat med världens bästa momi <3
Och kommit fram till att saker nog ordnar sig! Kanske blir de till & med riktigt, riktigt bra?!
Nu biff & rödvin på agendan :) Jatack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar