fredag 21 oktober 2011

Skön dygnshalva

Igår hade jag världens skönaste kväll (fördelen med morgonträning & skippad eftermiddagsaktivitet är att man kan göra vad man vill)!
Efter jobbet var jag en sväng till Pelle P på ystis.. Och uuuups, det blev lite spontanshopping ;)
Förutom två träningstoppar & ett par -caprin i funktionsmaterial för 10€/styck, så kunde jag inte låta bli att ta med mig det sista exemplaret av W Sirocco jkt! Fanns endast i storlek S (som jag nu helt enkelt inte riktigt är), så tvekade en lång stund.. Men tyget i spinnackerväv är så skönt att man bara vill paija på det hela tiden. Dessutom är jag svag för vitt, rocken är sk*tsnygg & den sitter faktiskt riktigt bra, så vad annat kan väl en flicka göra i det skedet?!

Bild lånad härifrån

På kvällen blev det chilligt mys & sen tidigt i säng, för att orka vakna till veckans sista morgonträning. Body Attack stod på shemat & måste medge att jag var riktigt skraj.. Och visst var det tungt, men helt doable :) Fick således min sista stämpel & kunde lämna in "lotten", så nu håller alla tummarna! Ok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar