tisdag 7 februari 2012

Det äckliga är att man får röka i baren..

About allt annat är bra! :)

Språkkursen är intressant! (fast det finns en kille där, som jag har lust att slå på käften - låt oss hoppas att det inte behöver gå så långt!)
Skype funkar - jei!
Jag har träffat den sötaste Norskan ever (vi pratar "skandinaviska" & jag fattar kanske hälften)..!! Och en massa finska tjejjer, som också är icke-singar & intresserade av annat än att doka - woop, woop! Nu måste vi bara få första resan inbokad..!
Jag har pratat tyska idag - som en liten kulspruta, det är galet..?! Men naturligtvis häftigt ;)

Wien är så vackert att det gör (lite) ont..!

Och jag mår så bra :D

2 kommentarer:

  1. Låter bra! Njut av vackra Wien och ha de bra :) Hörs, kram

    SvaraRadera
  2. Wien, netti och utisar, int illa ;)

    SvaraRadera