torsdag 2 februari 2012

Ja/Nej/Kanske

Det är vad som snurrar i mitt huvud just nu, då jag försöker få ordning på vad som skall med & vad som inte skall det.. 

Inte så lätt detdär. Skall man ta med sina favoritkläder? Skall man ta med sånt som man är beredd att göra sig av med? Vad allt behöver man utrustning till? Hur fancy skall man vara?

För min del lutar det mot att jag tar med några bättre plagg (dock ingen kavaj, eller dyl på skarp inrådan av mina vänner) & sen i huvudsak ganska mycket casual wear (varav en del sådant som det är lätt att lämna efter sig i nån lokal UFF, in case..) & de nödvändigaste träningsplaggen (dock sådana som jag gillar skarpt & är av bra kvalitet - här kan man inte tumma). Några handväskor (om det nu ryms), en klassisk partyväska & en ryggsäck(?),  som jag av någon orsak tror mig behöva.

Tänker mig att stämningen (i alla fall bland utisarna) är rätt laid back (till skillnad från hemma - om man nu vill ta det till sin spets) & tänker därför ta ut all glädje av att inte behöva vara powerdressad..! Mera prydliga kläder & partywear anser jag mig att man får skaffa an efter.. Samma sak, om det nu visar sig att jag bedömt situationen helt fel. Med andra ord tänker jag mig shopping :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar