fredag 10 februari 2012

Wiener Schnitzel

Igår gick vi för att äta traditionell Österrikisk mat (på ett ställe riktigt nära mig visade det sig sen) & hmm, vad kan man säga.. Om man vill bli snuskigt mätt på kolisar & mättade fetter is this the shit! Tror ingen förmådde äta upp hela portinen, men även det var restaurangen beredd på - doggie bag ingick liksom rätt automatiskt. Jag avstod dock - gissade att dethär kanske inte är något jag vill äta inom den närmaste tiden & dessutom känner jag anyway fettsmaken i munnen fortfarande, winn :P

Min portion
Och för att det inte skall bli för hälsosamt franskisar vid sidan om
 


Sen skulle varje nation framföra en sång..
Som tur är vi många från Finland :)
Vi var först ut & valde naturligtvis en snapssång
 
Mari från Norge

Holland
Belgien
Frankrike
Polsk sång med tillhörande koreografi
De österrikiska killarnas extranummer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar