torsdag 16 februari 2012

Vad händer..?

Snabbt tycks tiden i alla fall gå..?!
I måndags var det några tjejjer här på casual dinner
I tisdags var vi ut en sväng & det var riktigt kul! Stället var populärt bland back packers, studerande & andra ungdomar.. Här får man tydligen gå på bar när man är 16, så jag kom till insikten att en del som var där nog var nästan 10 år yngre än jag. Oj!
Men för att vara helt ärlig så gör det nog inget! Det är inte precis som om man längtar tillbaka.. ;)

Igår gick vi till Albertinamuséet & såg bl.a. en utställning av Magritte. Där fanns även några vackra tavlor av Monet & sen en för mig ny konsträr Degas, som förutom att ha målat en massa ballerinor även målat en hel del bilder av galopphästar & jockeys, där han verkligen lyckats få med rörelsen i bilderna.
Min Magritte favorit
För övrigt har jag nu fått anmälan till en del av mina kurser bekräftat. Det känns verkligen skönt att vara lite mer säker på hur vårens program kommer att se ut & då kunna planera annat utgående från det!
Denhär veckan har det även tisslats om diverse resor & igår slog vi fast en romantisk (får man väl hoppas i alla fall) weekend i Milano :) Idag skall jag försöka bekräfta en skidresa till alperna - najs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar