måndag 27 februari 2012

Shopping & fluish

Har shoppat nästan 5h med Mari idag > Uuups!
Jag skyller på att jag måste göra research inför påsken..
Och vidhåller att om man hittar 2 par skor för sammanlagt under 25 eurosar, shades & ett par byxor som är tillräckligt korta (bland en del annat), så kan det inte ha gått helt åt skogen ;)

För övrigt kände jag mig redan igår kväll lite sliten & sträv i halsen.. I morse var jag supertrött & höll inte på att få upp ögonen (trots x-antal timmars sömn), men kände mig ok & tyckte det gick helt bra att träna (ett inte alls supertungt pass). Men nu har halskänningen kommit tillbaka, tillsammans med en otrolig trötthet efter shoppingrundan, så skippar allt för idag & försöker kurera med té & chill.
Får inte bli sjuk nu!!

1 kommentar:

  1. Uppskattar researchen!! ;) Men det är kanske inte helt optimalt att shoppa så mycket så du blir sjuk, just saying. :)

    SvaraRadera