måndag 21 september 2009

Gotland

Det böjar vara riktigt länge sen jag deltog i någon tävling på bloggen, men nu är det dags igen! Den största orsaken till deltagande är helt klart det attraktiva priset :)

Engla lottar ut en weekendresa till Gotland i höst & jag önskar verkligen att jag kunde vinna & få bjuda med mig Mats på minisemester!

Största osaken till att jag skulle vilja få chansen att åka är att det verkligen skulle sitta fint med lite kvalitetstid på tumis! Det har varit en rätt tuff sommar, med flytten & de utmaningar som ligger i att vara nyblivna sambon. Att vi dessutom ofta jobbat "i kors" (dvs så att jag varit på jobb 8-16 på vardagar & Mats jobbat 15-22, ibland vardagar, men också mycket helger) har fört med sig att det funnits rätt lite tid till att hitta på gemensamma saker & komma bort från vardagen.
Tanken var att vi skulle åka & hälsa på min gudmor i Slovenien nu i september, men på grund av tidsbrist & bristande ekonomi har den resan nu skjutits upp, på obestämd tid. Det skulle därför kännas som ett riktigt fint & välkommet komplement att i stället få spendera tid tillsammans på vackra Gotland!
Jag hoppas att Engla som vet hur viktigt det är med familj & att uppräthålla sina relationer genom att lyxa till det med något extra ibland, skall falla för denhär motiveringen :)

Och ni andra håller väl tummarna! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar