onsdag 30 september 2009

Tycker dina dagar ser tråkiga ut....

Så komenterade en kompis på FB det faktum att jag igen spenderar en dag tillsammans med mitt seminariearbete. Tack för den!

Visst är det sant att jag egentligen bara vill slänga skiten i väggen & marschera ut! Men, men..jag har förstått att sånt inte är ok, om man är vuxen. Och det måste jag ju tyvärr anses vara. Så jag tackar nej till kaffedate & njet till lunch (herregud, hur ofta erbjuder nån sig att LAGA lunch åt mig?), bara för att få klart eländet inom denna vecka! *gråt, suck & stön*

..tänkte skriva att det blir bätre nästa vecka, att jag skall ta tag i mitt soviala liv, ect & dessutom lägga ett promise på det. Men, jag kom på mig själv & mins att det ju är tentläsning på G då!! Ses i vår mina kära..!

1 kommentar:

  1. De é bara att slänga vuxenheten i väggen också, se lentää ku leppäkeihäs... och därmed är problemet löst. Kämpa på! Kramis!
    MMML

    SvaraRadera