fredag 18 september 2009

Positive thinking

Först vaknar jag upp, känner mig trött & rätt seg i hela kroppen..Tänker "fanihelvete, jag bara inte orkar ta itu med detdär seminariearbetet!"..morrar en stund.

Sen inser jag att jag kan ligga kvar & morna mig en stund till, tack vare att världens finaste gubbe har tagit ut världens finaste hund..och fixat morgonmål! Och träningsverken, den beror ju på att jag som planerat körde ett riktigt bra pass i går > abslout inget att morra över, snarare tvärtom :) Dessutom är ju detdär arbetet inte alls ointressant & jag har ju kommit en bit på väg redan! Jag har utöver det roliga saker som väntar mig idag & bestämmer mig således för att möta dagen med ett leende på läpparna!!

Ha en riktigt fin dag!!

1 kommentar:

  1. Låter härligt, här är situationen helt tvärtom.. ha en bra dag!

    kram!

    SvaraRadera