torsdag 1 oktober 2009

En bra dag

Idag har det (mot alla odds?) varit en bra dag:
- I morse hade jag en meeting, till följd av vilken jag insåg att jag nu just mår helt bra & positiv utveckling skett på betydelsefulla områden i mitt liv.
- Insåg att seminariearbetet jag kämpar med (som har deadline på måndag) skall skrivas med 1,5 radavstånd & det i praktiken innebär att det egentligen inte fattas sidor (nästan alls), utan att jag nu "bara" måste pussla ihop skräpet till en helhet!! Yess!
- Överlevde dagens 3h seminarier & stötte som en bonus på Anne @ campus :)
- Hann äta middag med sambon <3
- Tränade för första gången på fem dagar, körde ett dubbelpass, tog i & blev svettig > befinner mig nu i en trött & mjölksyrestinn, men lycklig endorfinhigh!!! Gotta love it!!

Aijoo & dessutom var det härligt (omän kallt) höstväder idag..!

1 kommentar:

  1. Haha :) Va bra att den va en bonus att stöta på mig :P Ha ett skönt veckoslut!

    SvaraRadera