onsdag 21 oktober 2009

Om att (inte) tycka om sig själv

Idag vaknade jag upp med känslan Jag skulle kunna försvinna & ingen skulle bry sig. Inte speciellt upplyftande!

Sambon sade: Det är nog bara du som inte tycker om dig. Jaha?!

Vad gör man åt en sån sak? Hur blir man kompis med sig själv? Var skall man börja leta, för att hitta dendär bekräftelsen som skall komma innifrån??

Jag vet inte. Har iaf försökt vara lite snäll med mig själv idag..inte pressa i onödan..

På programet står nu att gå & hämta några tentfrågor. Kankse svara på någon enstaka. Eventuellt äta en bit choko. Stiga upp & gå. Med plan att återvända i december & då rocka skiten ur nämnda tent :)

Senare åker Dumle & jag mot Kslätt, för att byta vinterdäck, jobba & träffa familjen..!

1 kommentar:

  1. Har du funderat på terapi? Jag rekommenderar varmt åt precis var och en.

    SvaraRadera