torsdag 22 oktober 2009

Halloweenhäxa?

Jag har ett litet problem. Men, det närmar sig med allt större steg! Därför er jag er mina kära läsare (jag vet fortfarande att ni finns!!) om hjälp!!
Problemet är att jag nästa (alltså inte inkommande, utan sen) helg är bjuden på halloweenfest, där man måste vara utklädd! So what 2 wear?? Det enda kravet är egentligen att det måste vara lätt att få till...och eventuellt att man skall täckas gå till Apan efteråt (men det är detaljer man kan ta sedan..!). Thanx!

Pumppa is not an option

5 kommentarer:

  1. Haha! Är inte en gigantisk pumppa precis vad du skulle vilja klä ut dig till?? De sku ju vara precis din stil. ;) Ha ett skönt veckosslut!

    SvaraRadera
  2. Vadå täckas gå ut efteråt? På Halloween kan du ju med gott samvete gå ut i allt! :)
    Men men... häxa eller katt? Relativt lätt. Annars har jag lite grejer ifall du vill vara Kleopatra. Du har ju dessutom mörkt hår så d sku va perfekt! :)
    Sara

    SvaraRadera
  3. Princess Leia's slave outfit från Star Wars VI förstås!

    http://s3.amazonaws.com/images.nachofoto.com/b-Princess-Leia-Jabba--4464881e3cb5.jpeg

    SvaraRadera
  4. Hanna: Joo! Helt klart.. aka jag väljer att inte ta denhär kommentaren fel ;)

    Sara: Kanske ja måst vara häxa då..men va ska man egentligen ha på sig? Annars sku ju nog Kleopatra vara helt häftigt > kanske ja sku ta mig en titt på vad fröken har att erbjuda!! :)

    Nicke: Tack för ditt sakliga bidrag till diskussionen! Förslaget har antecknats. Noooot!

    Nää, men helt ärligt har jag nog en liten idé, men vet nån var man sku kunna få tag på utklädningsstuff? Typ annat än kläder.. Nån maskeradbutik?

    SvaraRadera
  5. Punanaamio på Eriksgatan
    Sara

    SvaraRadera