torsdag 8 oktober 2009

Dagens dilemma

Jag har ett problem. I ärlighetens namn kan man säga att det beror på att jag är snål. Och fattig. Men trots allt är det ett problem!

Jag är på jobb i hufvudstaden. Jag har mina träningskläder med mig. Och jag hade tänkt köra ett pass på en viss träningsanstalt i eftermiddag. Min träningstid där är dock slut. Jag hade därför tänkt köpa mera tid/ladda gånger, för de motionssedlar jag surt förvärvat. Dessa ligger, however, tryggt nerpackade i en byrålåda ca 160km bort.
Och att träna en enskilld gång, som medlem, kostar 10,50 frickin' €!! Detta i förhållande till att jag på uni betalar typ 45 eurosar för att träna ett helt år..!

Tilläggsinfo: Min syster som jag skall crasha hos äger inte ett sakligt par lenkkare.

Börjar luta mot att jag tar mina inneskor (de gamla, som jag bara spelar sähly & spinnar i) & beger mig ut på Hfors torra gator för en kvällsrun..
Känns dock inte som en helt lysande idé, spec som jag inte har vanta, mössa eller springrock med mig :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar