söndag 11 juli 2010

Det 501 inlägget i denhär bloggen

Handlar om dagsläget. Det är inte toppen, alls! Jag har fått ta en personlig smäll, som är så hård att det är svårt att sluta vackla..det har inte hänt ännu. Situationen är mycket ledsam & om jag kunde spola tillbaka tiden & ta om, så finns det ingen, inte minsta lilla, tvekan om att jag skulle göra just precis det! Nu går det ju inte. Däremot känns det som om en dimma som lägat tät nu lättat > jag ser saker mer tydligt & jag hoppas verkligen att det skall vara första steget till att också kunna ändra på dem. Det finns egentligen inget annat alternativ än att lyckas, alltså skall jag klara dethär! Moroten & priset? De är delvis extremt oklara.. Säkert är ändå att det i det långa loppet kommer att löna sig! Synd bara att det långa loppet är en svår morot att motivera sig med på daglig basis. Babysteps är hoppeligen lösningen! Att utomstående är oförstående & har alla möjliga åsikter underlättar inte heller, för nej, ensam är inte stark. Målet är ändå att kunna vara stark i sig själv! Och tack vare de fantastiska människor mitt liv fylls av, så skall det gå! Kraften i dessa människors kärlek & omtanke är guld värt! Ni behövs, tack för att ni finns <3

2 kommentarer:

  1. ingen aning vad som pågår, men STOR KRAM! :) e du i Åbo på sommaren?borde man fa på länk när den här värmeböljan lagt sig? :)
    /HannaK

    SvaraRadera
  2. Tack Hanna!
    Absolut borde man :) Men hur sku de vara att gå på prommis före det?? Sku vara kiva att se dig & djuren också, om de går med på att gå ut i hettan ;)

    SvaraRadera