torsdag 15 juli 2010

Drömhästen

Jag har ridit många, mycket olika hästar genom åren & förutom en massa annat har det gjort att jag har rätt bra koll på hurdana egenskaper jag vill att min kommande häst inte skall ha! Ofta har jag träffat någon som jag fallit pladask för..men det har inte hållit i långa loppet ;)

Nu har jag ändå fått möjligheten att rida ett mycket kvalitativt sto några gånger & är helt såld, hon är fantastisk!! Och i hästvärldens mått mätt inte ens speciellt dyr..

Dock handlar det om enorma summor för vilken vanlig jamppa som helst. Mina alternativ är typ:
- vinna på lotto på lördag
- gifta mig rikt jävligt snabbt
- råna en bank
- ärva en okänd, men förmögen släkting

..och ja, int så många fler, då pikavippisummorna väl är rätt små?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar