fredag 2 juli 2010

Rea & rodeo

Efter jobbet var jag en sväng på stan för att kolla in rean.. Well, det var rätt magert med stuff. Eller för att vara helt ärlig var jag rätt ointresserad av det mesta! Finns en del saker på min önskelista just nu, men inget av det lär hänga på ett rea-räcke på Henkkis, om vi säger så..!

Har länge tänkt köpa ett par berlocker åt mig själv, till mitt fina Pandora-smycke & eftersom jag äntligen var i närheten av butiken, så slog jag till :) Den jag allra mest ville ha fanns inte, men köpte två andra iaf! Ponnyn nedan & sen en hund (som tyvärr ser lite märklig ut, men jag räknar kallt med att vänja mig), för att symbolisera Dumle!



Köpte dessutom ett par nagellack, men det var ungefär det.. Avrundade med jordgubbar, paprika & champs från torget > nam!

Sen var det dags att åka till stallet för första gången på ganska länge :) Jag som hade sett framemot en lugn tur i kvälssolen fick dock tänka om lite, iom att hästen tyckte det var mer på plats med en extempore rodeoshow..! Nåja, jag hölls på & han blev klart bättre mot slutet, så finns nog ingen orsak att klaga! Snarare tvärtom, skattar mig lycklig som har förmånen att spendera min fredagkäll på det sättet :)

4 kommentarer:

  1. åh, jag vill också fylla på mitt Pandora-smycke, de är så fina! var har du hittat dem i butik, jag har kollat i nätshop men petar gärna på dem i verkligheten :)

    SvaraRadera
  2. Det finns en smyckesbutik (minns inte namnet) mittemot Åbostockas snurrdörr, som har ett helt kiva utbud av berlockerna! Annars har jag också varit lite besviken på att utbudet verkar vara ganska uselt..!

    SvaraRadera
  3. jo, det är synd, de var populära för länge sedan men sen körde typ Nomination bort dem! Och nu i nätshoppen hade det också försvunnit en hel massa av det tidigare utbudet även om det fanns nyheter också

    SvaraRadera
  4. Fast personligen tycker jag att de är tusen gånger snyggare än Nomination!! Och numera finns ju dessutom fina (om än lite dyra) Tomas Sabo & sen dedär wannabe Pandora, Lovelinks eller vad de heter..! Så konkuransen är väl rätt stor på den marknaden också. Synd bara att det gör det så svårt för oss att få tag på de fina smyckena :(

    SvaraRadera