torsdag 22 juli 2010

Entertained

I tisdags var jag på AW med söta M. Njöt av två kalla & en massa babbel på Blancos soliga terass :)
Sen var det dags för Oo Las Palmas med två härliga jobbkompisar! Jag var sen (som vanligt > vad hände med ordentliga, alltid minst 5min i förtid varande Ana..?), men vi hann bra trots allt! Var en helt rolig show, som inte blev sämre av det salongsberusade tillståndet & det fantastiska sällskapet ;) Kvällen avslutades på nyöppnade Tintå vid åstranden & kunde ha fortsatt långt in i natten, om inte tanken på att stiga upp & ta sig på jobb nästa dag hade varit lätt avskräckande..

I går var det sen dags för konsert med en av mina absoluta favoritartister, P!NK :D
Kajsaniemiparken bjöd på ett strålande väder & artisten på en genuin, men pompös show!! Härliga mellanspeakar, utan playback, uppe i trapetser & inne i en enorm plastboll, hon var helt enkelt fantastisk!! Önskar att jag på förhand hade lyssnat mer på de nyare biisina & hade gärna stått längre fram.. Dessutom ville jag inte att det sku ta slut ever ;) Men man kan inte få allt & jag är lycklig över att ha varit där! Inte helt oväntat spelas hon nu på min Spotify nästan 24/7..!

Idag var det dags för veckans första träning, som utgjordes av två svettiga timmar: gym för armar & mage, samt step. För miljonte gången undrade jag i mitt endorfinrus varför jag inte tränar mera & oftare?!
Resten av kvällen helgas åt byk (vågar inte ha på den gamla maskinen då jag inte är hemma), disk & städning..spännande. Med fördel blir det att hoppa tidigt i säng också, har nämligen en välförtjänad sömnskuld som tynger ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar