tisdag 6 juli 2010

Kort & långsam

Men ack så skön!! Min första lenkki på gud vet när :)
Så tacksam över att jag äntligen kunde jogga, om än i snigeltempo, utan desto större andnöd, eller en endaste liten hostattack!! Nu måste man "bara" hålla sig i skinnet, så den goda trenden kan fortsätta..!

Sen hoppade jag i dushen med mitt nya vassa rakblad (hahha, låter makabert..men sanningen att säga, så behövdes det!) & avnjöt sedan snabbmat, à la micrat, men hemlagat > nam! Av bara farten fixade jag en ny sats uppvärmbar mat (stroganoff?!), för har insett att det skönaste som finns är att det finns (nyttig, näringsrik & hemlagad) mat, som blir färdig på två röda, då man kommer hem från jobbet/träningen/stallet ;)

Tydligen yrar jag på i nånsorts endorfinrus > överväger att bjuda mig själv på ett glas rött & tycker att vardagen inte är så tokig trots allt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar