onsdag 10 juni 2009

Bara för att jag kan

1. Hur gammal är du om fem år? 27 (huuuj!..helt galet!)
2. Vem var den sista du träffade? Sitter i samma rum som en jobbkompis..
3. Hur lång är du? 162 passliga cm!
4. Vilken var den senaste film du sett? Australia. riktigt sevärd faktiskt.
5. Vem ringde du senast? Min morbror Timo
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? En "rapport" om hur ridningen gick, till hästens ägare.
7. Vad är dagens planer? Jobb, fika med en kompis, träning
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på..om jag har lust att bara babbla ringer jag, men om det är något småjobbigt & det kan skötas per sms, så utnyttjar jag helt klart det! Mao mailar jag även tusen gånger hellre, än ringer till främlingar & i officiella ärenden..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Typ 29.5.
11. Vilken ögonfärg har du? Grågröna..kanske. Heh..
12. När vaknade du idag? Klockan stod på lite före sju.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, en grannes, som rymt ut i trapphuset på Klockringaregatan..
14. Vilken är din favoritplats? Hmm..svårt att välja en! Sottunga står dock helt klart högt på listan!
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet ej..någon där jag känner mig otrygg..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en stabil livssituation, med iaf gubbe, jobb & vovve..! Men, man vet ju aldrig.
17. Vad skrämde dig som barn? "Spurgun"..kanske, int vet ja, var väl inte så lättskrämd av mig.
18. Vem fick dig att skratta senast? En jobbkompis.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Yes box.
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar, men använder för tillfället bara M:s stationära. Planerar införskaffning av miniläppäre..
21. Sover du med eller utan kläder på dig? För tillfället oftast utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? En/pers.
23. Hur många landskap har du bott i? Vad är landskap..(Nyland, Egentliga Finland)? Två kanske.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja. Fast inte på fyllan (stackars fyllan!), utan i fyllan :P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Ja. Men jag kan vara blyg också..och vill ibland bara ha min egen tid.
27. Vilken är din favoritglass? Har ingen favorit för tillfället.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Allra först ta ledigt & åka på en fab semester till Karibien! Sen spendera & investera :)
29. Tycker du om kinamat? Helt ok.
30. Tycker du om kaffe? Med mycket mjölk, ja.
31. Vad dricker du till frukost? Vatten blandat med "herajuoma"..eller va de nu va.
32. Sover du på någon särskild sida? Nu på höger. Men alltså till vänster om M..hur menas det?
33. Kan du spela poker? Nä, int egentligen.
34. Tycker du om att mysa? Joodå :D
35. Är du en beroendemänniska? Hääh? Beroende av vadå? Sköna stunder & underbart umgänge, hästar, hundar & träning..I guess yes!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, två stycken om jag minns rätt.
37. Vill du ha barn? Återstår att se. Inte just nu iaf.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet! Det är ju så mycket mer än bara vatten!! Och spec. segling är inte så praktiskt i poolen ;)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Välbefinnande i varierande former! Träning, hästar, resor, god mat..!
42. Äger du dyra smycken? Ja, ett/ett par mer världefulla (även mätt i pengar).
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, finns ingen orsak.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Mjölkkaffe.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Roligaste..hmm, måste nog vara Nina! Få som får mig att skratta så mycket & så spontant <3>46. Välj ett ärr på din kropp? Ett stort på min arm, som orsakats av Blue the dog ;)
47. Vad har du för ringsignal? Nån från telefonen, som vrålar "You gotta pick it upp.."
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej.
49. Flirtar du mycket? Skulle inte säga det.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Vart den togs vet jag inte > har någon tagit den någonstans? Hahah..! Den togs i alla fall hemma i mitt förta egna hem, via spegeln.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej. Med instuktionsbokens hjälp kanske.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, men nog för att ha "felparkerat" & pratat i telefon utan handsfree..
53. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på med sita boken i Milenniumtrilogin: Luftslottet som sprängdes.
54. Läser du dagstidningen? Ja, men just nu har vi ingen.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Jaadå :)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Antagligen X3M.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En jobbrelaterad e-post adress.
59. När var du i kyrkan senast? Hmm..på Williams dop i höstas kanse.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som vill spendera sin tid på att göra onödiga saker, bara för att det är möjligt! Ni kan länka i kommentarerna, om ni vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar