lördag 27 juni 2009

Lägesuppdate

Igår hade jag en rolig kväll, som inkluderade
- finskspråkig stand up
- åbåt
- skön sommarkväll
- torr cider & tranbärslonkku
- umgänge med trevliga jobbkompisar
> lyckat!!

Idag har jag
- sovit ut lite > skönt & välbehövt
- varit på stallet & gjort Seros första hopp med ryttare (bildbevis nedan)
- hängt en stund i Kuppisparken, där det var molningt > alla kontorsjobbare tackar för denna final på den soliga veckan!
- städat klart i nya hemmet. bra.
- hämtat & ätit pizza (samt dreglat över M:s kebab)

Nu är jag totalmatt. orkeslös. typ död > fast jag har hört att jag ser rätt fräsch ut för att vara ett lik ;)

Idag återstår ännu att se
- om man blir bjuden på bananmuffins (det finns alltså en reell möjlighet)
- om man med någo extra krafter sku få packat & donat lite ännu..

I morgon blir det flytt för hela j*vla slanten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar