tisdag 2 juni 2009

Hemmafru & karriärkvinna

Det är vad jag varit idag, fast i andra ordningen ;)

Andra dagen på jobb gick smärtfritt & tydligen skall jag de två första veckorna i praktiken bara skolas & skola mig hela tiden..Inte riktigt min kakbit, då jag tycker om mer konkret action, meeen bra skall det nog gå!

Som AW var jag på Step, för första gången på hundra år :)

Sen har jag såsat med en lägenhetsansökan!! Iiih..ja, vi har alltså hittat ett krypin, som vi kunde tänka oss att bygga bo i & väntar nu på resultat..*spännande*

Dessutom blev det storhandlande & fixande av middag > nam! Och samma sak till lunch i morgon :D

Kycklingbröst (om jag själv marinerat), ugnsgrönsaker (paprika, lök & blomkål. Glömde moroten), stekt haloumi (dögott!..fast jag inte riktigt hade rätta knycken.) & bulgur!

2 kommentarer: