lördag 1 augusti 2009

Allt får man skriva

Jag vet att jag ibland hetsar upp mig över fel saker, men måste medge att jag blir irriterad när jag läser Birka (spännande, jag vet) & det på deras husdjurssida berättas om en åttaårig hund (2/3 av Dumles ålder), som fått nackskott
"av att sova på golvet på ett virkat sängöverkast. Det är inget underlag för en hund, skall ni veta! ... För framtiden vet jag - och även matte - att min plats är under täcket i en mjuk bädd"
Jaaa-hha, int e de väl annat än att känna sig som en dålig hundägare & börja dela 120cm med 35 kg till, lätt!! Eller enligt K-gruppen (eller va de nu heter) säkert ännu hellre köpa en speciell hundsäng åt herr D > som han säkert skulle fnysa åt & envist fortsätta att sova på trasmattan/golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar