onsdag 12 augusti 2009

En fin eftermiddag

Idag hade jag en eftermiddag, som i sin enkelhelt påminde mig om hur det ofta är de små sakerna som gör en allra mest tillfreds :)

Efter jobbet tog jag en liten runda med D, som verkade mer som sitt vanliga jag, efter att ha varit lite hängig i några dagar..

Sen fick jag M & A över på en kopp te..vi babblade om allt mellan himmel & jord, samtidigt som de kollade helgens bilder & jag kokade jordgubbssylt :D

Efter att ha åkt och "storhandlat" (visst känner man sig alltid lite extra duktig då) rotade jag fram burkar till sylten & sprang sen iväg på en löprunda. Det blev igen kort, men försök till snabbare > 3,7km på knappa 20 min känns ändå inte helt katastrofalt! Sakta, sakta..och osäkert känns det som om jag håller på att hitta tillbaka till mina träningsrutiner igen :) Inte nödvändigtvis samma rutiner som förut, men hoppeligen samma glöd för det jag gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar