onsdag 19 augusti 2009

EQ zero?

Idag var jag till universitetets datacentral för att få koder till min nya webmail & vilken tölp som satt i infon!

Det fanns två luckor där, den ena var öppen & den andra hade galler för sig. Jag som aldrig varit där förut gick lite försiktigt fram till den öppna luckan & såg mig frågande omkring..tänkte att den som skulle sitta där kanske gått iväg i ett kortare ärende. Bakom den stänga luckan satt en kille (fotnot: med röllit hår & äckligt skägg), så jag sa "Hej!". Han sa inget. I mitt huvud for tankar, som "Månne han alls talar finska?" & "kan han månne tala alls?".. Tillslut sa han, med en inte helt trevlig ton: "Vad vill du?". Jag fick framklämt något om mina koder & så fick vi det hela överstökat..inte en minut för tidigt.

Vad är det för fel på folk? Hur svårt kan det vara att hälsa? Speciellt i kundservice..Morr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar