tisdag 18 augusti 2009

Dagens

I morse övervägde jag seriöst att sjukanmäla mig, då jag vaknade dödstrött av att regnet smattrade mot rutan & snoozen envisades..samma tema har präglat dagen & inget har kännats riktigt toppen > snarare en massa strull..
Men, jag håller mig till mitt mål & listar dagens positiva:
- Blev antagen till de kuser jag ville gå, känner att jag har en riktigt bra combo på g & är nu än mer motiverad av att börja studer igen! (nu forskar jag dock vidare i hur man skall gå tillväga, för att ta emot kurserna & verkligen få börja studera..)
- Fick beställt en bok, som är förhandslitteratur till en av kurserna & ser tom framemot att få börja läsa! Nörd :)
- Trots usligt väder hela dagen klarade jag två hundpromenader & en ridtur utan att bli nerdränkt.
- Mötte en trevlig granne & pratade några ord (tyvärr glömde vi dock utbyta namn..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar