måndag 14 februari 2011

Bittra singlars dag

Eller va den nu hette..?!

Nånä, int är jag bitter! Visst hade det varit roligt att bli bjuden på roséskumpa till morgonmål & få röda rosor budade till jobbet*, men helt bra har dagen varit & egentligen tycker jag det är lite fjanttigt med hela rumban. Hellre borde man försöka komma ihåg att uppmärksamma de härliga människorna i sitt liv varje vardag!!

Har igen spenderat måndagen i studiestaden & ironiskt nog, så känns det nu som om jag skulle vilja fördriva mera tid där.. Aldrig är man nöjd :( Och pendlandet är fortfarandet inget jag njuter av. Men kanske om man hade en annan orsak, än gradun..?! (Ok, nu lurar jag kanske mig själv lite.)

Hade hur som helst en helt intressant graduföreläsning idag & fick lite övriga ärenden uträttade. Två par nya (men begagnade & billiga) skor kom med mig hem & som pricken på i-et träffade jag några kompisar i förbifarten och spenderade eftermiddagen uppkrupen i min goda väns soffa :) En förskräckligare vändag kunde man helt klart tänka sig!

*Fast det kan jag ju ha fått, wouldn't know, would I ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar