lördag 5 februari 2011

Synd & flärd

Har hela veckan haft ett obestämt sug efter att göra något roligt! Ta steget ut ur vardagen & få till något lite speciellare.

Det har väl gått sådär..

Vardagslyx har det varit rätt gott om, då jag
- lunchat i gott sällskap
- druckit en del skumvin
- AW deitat i ett par trevliga omgångar
- Sett Coppolafilmen Somewhere
- druckit fredagsöl på jobbet

Men riktigt riktig lyx? Njaa..! Det närmaste jag kom var nog att boka en flyg för att åka & hälsa på min bästis :) Synd bara att destinationen inte är typ Bali, Bahamas, eller Barcelona.. Det hade jag behövt!

Vad gäller syndigt leverne, så kan man ju synda på flere sätt.. Men nu talar vi inte något småsyndigt, som frosseri eller lättja. Vi talar om att känna sig riktigt riktigt syndig & njuta av det till tusen!!*

Ikväll blir det dock fest!! Min vän ordnar temafest och har lovat (hotat?!) att det kommer att innebära syndigt leverne i form av dricka, dans & vackra män ;) Det sista tvivlar jag verkligen på, lika mycket som jag håller tummarna stenhårt för att det blir så!!
Hursomhelst blir det underbart att få komma loss lite, försöka lämna huvudet på hyllan & bara njuta av att vara!

*I stil med att dansa på ett bord hela natten, i en klänning indränkt med (skum)vin; älska med en främling till soluppgången; eller boka en södernresa, utan att först be om ledigt från jobbet!! Mmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar