måndag 28 februari 2011

Tanken på en eventuell flirt

Idag blev det igen bevisat hur simpel & fjanttig jag ibland är..!
Var på eftermiddagen & fixade kaffe (jepp, jag gör sånt också ibland, om jag får lust) i vårt våningskök när en kollega kom around. Vi utbytte något som högst antagligen var en normal kollegial diskussion (läs: vi sade typ två meningar var), men den nonexistentiella möjligheten (som sedan ploppade upp som en tanke i mitt huvud) att det eventuellt var frågan om en miniflirt klistrade ett litet leende i min mungipa för resten av dagen ;)
Kanske berättar dethär mer än något annat om mitt småpatetiska liv, men you know what. I don't give a damn!!

Senare var jag till min sympatiska fot-terapeut, som är superpreggo & tyvärr snart blir mammaledig.. Resten av kvällen spenderades sedan med en mysig kompis, före jag smådansade hem.. Bara för att det var möjligt :) Bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar