lördag 5 februari 2011

En (inte så pikiliten) soppa

Vilken yr dag..!

Det började med att hemtentsuppgifterna kom till mailen 2½h försenade. Hann göra typ 45min, före det var dags att springa iväg på zumba! Som tur var jumppan bra, så man iaf har utsöndrat en del endorfiner idag..!
Var efter det via Alkoholaffären & köpte bl.a. en skumpa av samma sort, som mitt favvo vittvin. Får nu se om det är något att ha..
Fortsatte efter en lunchsallad med hemtenten, men insåg snart att det skulle bli rätt bråttom, så fixade i stället mig mot åbotåget & tänkte att jag väl hinner svänga ihop något svar på vägen..
Well, det skulle jag kanske ha hunnit, om jag inte glömt tentboken hemma. Den borde dessutom returneras till en bibba i Åbo på måndagen, så det att den finns kvar i Rödbergen känns ju lyckat. Dessutom var tåget ~½h försenat, så stressandet känns ju extremt motiverat..

Nu har jag anyway bestämt mig för att sluta stressa. Hemtenten får helt enkelt göras om ett par veckor, då ett nytt tillfälle (som tur) ges.. Detta trots att det hade varit sjukt skönt att bli av med den. Och boken får jag väl i värsta fall skicka till Åbo i början av veckan. Det ordnar sig!

Ikväll är det fest med temat Barndomshjältar! Jag har verkligen inte hunnit fundera på en outfit, men vi kan säga som så att jag inte har helt vanliga byxor på mig & det hänger samman med något som jag verkligen älskar ;)
Och fast kalendern & tentboken blev hemma, så är systembebin med, så hoppeligen blir det en del foton också!! Ha en fin kväll, nu öppnar jag den första cidern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar