lördag 28 februari 2009

Dagen efter

Hade mycket roligt i går!..Och nu får man böta. Inte sååå farligt dock.. Och i morgon börjar en vit period (fast jag kanske "måste" dricka ett glas skumppa till syrrans ära..) fram till sen nästa veckas fredag, för att bättre komma i gång med the Utmaningen, där alkohol ju egentligen inte hör hemma i annan form, än antioxidantfyllt rödvin :P

Här är fantastiskt fint vinterväder, så skall nog dra mig på (en långsam..) promenad asap! Tror dock tyvärr inte att någon av mina tjejjer kommer att klara sig ut som sälskap ;) Och sötis är på jobb.. Nåja, mp3-spelaren i öronen bara, så blir det nog bra!

Nu märks igen det att jag är en total amatör & nybörjare på bloggfronten..Jag tog nämligen foton i går & de mest potentiella skulle vara meningen att lägga upp, men igen har jag inte rätt sladd med mig!..Nå, kanske jag lär mig så småningom.

Ha en bra dag & njut av solen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar