fredag 27 februari 2009

Det händer saker..

..Bakom kulisserna alltså :)

Jag har ett större projekt på G, men eftersom jag inte är helt säker på om man ännu får publicera något, får ni vänta med spänning lite till!


Vad annars..: Äntligen fredag! Det har varit en lång arbetsvecka & även för övrigt mycket på gång, lite i stressigaste laget kunde man säga. Hittills har jag bara fått in två träningar, eftersom även den jag övervägt att göra i morse uteblev. Det känns dåligt, men tydligen kan man inte få allt & snart blir det andra tag :)

I kväll blir det BIG TIME PARTY med många av mina bästa flickor!!! Superjeeees ;D

Ha en bra dag <3

1 kommentar:

  1. Nu kom domhär juuh i fel ordning!..jag är inte så bra på denhär bloggens tekniska del :( Så ni får överleva!..eller lära mig :)

    SvaraRadera