måndag 16 februari 2009

Vad skall det handla om då?

Jaa, det är frågan!! ;)
Nää, jag vet inte..men någo idéer har jag nog!
Eftersom jag nu inte direkt är någon "dagens outfit"-typ, så kommer dethär inte (never say never, men knappast!) att kunna klassas som en modeblogg. Och tanken på att truga hit en massa bilder på mig själv känns lite, hmm..konstigt?! Men, det få vi se..
Träningsblogg då? Jaa, till en viss mån nog! Jag tränar ju en hel del (försöker iaf..) & känner att det kan ge mig själv också mer motivation, om jag får skriva om det :D Men, mest kommer det då att handla om vad jag tränat & hur fiilisen var, för det tråkigaste jag vet är att läsa om hur många "reps" (upprepningar) av vilken övning någon kört på gymmet..zZZzz..
Annat då? Vardagssörjan, helt klart! Jobbet, studierna, pendlande, (halvtids-)samboliv, underbara vänner & med-/motgångar; en del hästeri hoppeligen, och hunderi också ibland :)
Jaa, conclusion: Allt sånt som existerar i mitt liv, som jag funderar över, drömmer om & tänker på! Lite ego, jag vet! Men hey, this is my blogg & ingen annan (än kanske du M!) är tvungen att läsa ;)

Mitt mål är att må bra av bloggandet! Att genom bloggen kanske hitta en ny dimension av mig själv,eller någo..int vet jag! Och jag kommer att sträva till att tonen i bloggen skall vara någorlunda ärlig, dock med betoning på positiv approach! Sånt behöver alla (inte minst jag själv!) mera av!!

Och konstruktiv kritik & kommentarer tas emot med öppna armar!! Men guys, b nice, jag är juuh nybörjare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar