måndag 16 februari 2009

En egen blogg

Äntligen!
Kan man väl säga :)
Inspirerad av en mängd främst svenska (mode- och tränings-) bloggar & av vänner som bloggar från diverse fancyga destinationer runt om i världen skriver nu även jag mitt allra första blogginlägg i min alldeles egna blogg!
Jag har funderat på att börja blogga like forever, men alltid känt att "vad har jag att ge?", "vem sku nu villa läsa min blogg?"
..Samma frågor kvarstår, men efter att min bättre hälft (som brukar ha rätt ;) sade att "Du måste ju blogga för din egen skull & inte tänka på vem som läser", så tog mod till mig och tänkte att man kan ju alltid prova & se hur det går & framför allt hur det känns:)

1 kommentar:

  1. Hej! Välkommen till bloggvärlden. Jag slås ofta av tanken "vem bryr sig om min lilla värld" men börjar man tänka på det blir man nog deprimerad. Jag brukar främst tänka att min blogg är mitt forum där jag får tycka precis vad jag vill. Lycka till!

    SvaraRadera