lördag 26 december 2009

Dagen efter

Oj en sån kväll det blev igår :) Försökte släppa all stress & alla förväntningar.. Tog allt som det kom & det blev riktigt lyckat!

Inledelsevis hade jag inte fattat att kollektivtrafiken var i praktiken nonexistentiell, så det var en utmaning i sig att ta sig från Hagalund till stan..! Som tur finns det (andras) snälla småsyskon, som redan är så stora att de har körkort ;)

Mötte upp härliga människor, som jag igen inte sett på alltför länge. Besökte tre krogar, varav jag inte varit på en enda förut. Kultiverade mig således lite ;) Drack mitt rätt nyfunna favoritöl & tyckte det första stället var helt najs. Dissade det andra stället, som var en rejäl besvikelse.. Och dansade sedan till pilkkun på en av Hfors kändaste gayklubbar! Pratade henkeviä. Saknade Dig så det gjorde ont. Njöt av hur fin man känner sig i högklackat & tackade igen min lyckliga stjärna för att jag har världens finaste vänner <3

Tog mig hem i snöyran & somnade som en klubbad säl..!
Drack dock efter fiilis & därmed med måtta, så vaknade utan krabulans :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar