lördag 12 december 2009

Ingen kung i baren

Idag (och iofs redan lite igår) kommer jag igen ihåg varför jag inte är någon speciellt aktiv nattklubbsgäst, jag trivs helt enkelt inte! Varken särskillt bra på plats & än mindre med dagen efter!!

Igår hade jag det bästa av sälskap, en (för mig) ny nattklubb i sikte & konceptet borde varit oslagbart, men njaa..det nappar liksom inte! Och vad skall man tro om det hela, då man på sits (som för övrigt var riktigt trevlig!!) på alvar måste ta sig en funderare över vad man skall dricka, då varken cider eller öl riktigt vill smaka?! För att nu då inte tala om salmare eller snaps..

Värst är ändå dagen efter! Mår inte speciellt illa ens, men är trött & känner mig allmänt sliten > motsatsen till livslust härskar!! Skulle så mycket hellre vara pigg & enbergisk, att det börjar kännas som att det inte riktigt är värt det.. Speciellt många dagar i rad känns totalt passé.

Ikväll är det igen gads att dra på sig festblåsan & möta upp ett gäng vänner. Jag skall självklart gå, det är det inte alls frågan om! Men, jag skall försöka hålla mig till vin (som jag tycker om) & gå hem i det skedet, då jag genuint känner att en fortsättning inte kommer att ge mervärde åt kvällen :)

För övrigt var jag inte speciellt imponerad av Apan, ens på ett objektivt plan..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar