söndag 6 december 2009

Kort hår?

Jag överväger att klippa mig..igen.
Jag drömmer om en lättskött frisyr, som man bara ruffsar i lite med vax på morgonen & sen ser döhet ut i hela resten av dagen!! Är det för mycket begärt? Har ju haft ganska kort frisyr ett par gånger tidigare, men det har turnat out att vara besvärligare än långt & ponytail..
Måst försöka googla någo kivoga bilder & fundera om de sku vara dags igen ;) Nån som har en åsikt??
Och hey, att flickor sku måsta ha långt hår för att vara snygga är enligt mig sooo last seson > man kan vara supersexig & kvinnlig med kort hår, lite som här!

2 kommentarer:

  1. WORD! Heja Ana, kort hår är nice och ibland saknar jag definitivt mitt, jag pendlar mellan långt och så klipper jag bort det efter några år ;) Dumma J är helt last season med sina åsikter, men senast strntade jag glatt i dem, jag var ändå nöjd!

    Minus med kort hår är att det är stönigt att låta det växa ut igen :P Men kort är ju hot just nu, vissa har ju t.o.m. snaggat på ena sidan!

    SvaraRadera
  2. Hahha! Snaggat kanske sku vara att ta i, men kort är för övrigt helt klart på "mietintälista" :)

    SvaraRadera