söndag 3 oktober 2010

Däckad

Jag vet att dethär är lite jomarvarning igen, men känner mig verkligen som en klubbad säl!

Kvällen igår var så kiva att jag tom hölls vaken ;) Och antagligen blir det ett gäng riktigt fina flickor som beger sig på fest om några veckor! Var dock ganska slut i det skedet, när vi under bästa (värsta?) utgångstid marschde hemåt.. Lyckades tom somna med linserna i.

Så i morse när klockan ringde kändes det inte som en toppenidé att verkligen vakna & stiga upp. Nåja, har man en date, så har man.. Begav mig för att träffa min dresyrryttarkompis J & hennes hästar. Hon har ett sto & en valack, som båda är rätt unga & i behov av mångsidig träning. Själv finner hon dock ingen större njutning i att hoppa, så jag fick äran! Började med markbommar, kavaletter & små hinder.. Båda var riktigt roliga att rida > fina hästar som det var trevligt att sammarbeta med! Så vi bestämde att jag tills vidare hoppar dem en gång i veckan, så kiva :)

Nu känns det ändå som om den senaste tidens brist på sömn kombinerat med intensivare träning tynger på rätt bra. Får väl kanske lov att slappa resten av dagen, så man orkar ta i med nya tag i morgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar