lördag 23 oktober 2010

Iväg på årsfest

Har precis dushat & skall nu så småningom börja laga mig mot L för att tillsammans med tjejjerna fixa hår, etc..! Och till skillnad från de senaste gångerna känns det otroligt rofyllt. Jag är inte ordis & behöver inte stressa i en evighet för att mitt tal & hela festen skall gå bra, jag har ingen pojkvän att hålla på & stida med och jag är helt ok med att jag inte kommer att vara balens drottning, så det blir som det blir med frisyr & smink..!

Med detta inte sagt att det inte var intressant att vara extremt aktivt med i fixandet och häftigt att hålla tal. Självklart önskar jag att det fanns nån speciell person som skulle finnas där vid mina sida! Och vem vill nu inte vara festens finaste?!

Min point är snarare att det känns helt ok såhär också! Mer än ok. Det känns bra att få vara den man är, fixa till sig me tjejjerna & helt enkelt gå ut för att njuta av en trevlig kväll, utan att ha så skyhöga förvänningar att man säkert blir besviken! Avslappnat helt enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar