lördag 2 oktober 2010

Move!

Yliopisto ordnar en gratis träningsdag Move! för sina studerande & naturligtvis tar jag tillfället i akt!

Dagens planerade program ser ut som följande:
12.00 Uppvärmining
12.30 Kettlebells (alternativt Strip Aerobics - där dock kläderna hålls på ;) - & nack-/ryggjumppa)
Här tänker jag mig någonsorts intag av luch
14.00 Föreläsning om typ träning, kost & vila
15.10 Yo Combat
15.50 Zumba
16.30 Slutstretch

Så ett helt nätt paket med andra ord. Roligt med så många olika (och framför allt för mig obekanta) träningstyper! Tror verkligen inte man kommer att tröttna på det man håller på med :)

Under dagen erbjuds dessutom InBody mätning (sån jag just var på) till subventionerat pris och gratis mätning av hemoglobin (fast det togs på mig i samband med blodgivningen) & blodtryck. Får se om jag skall gå på något av de två senare. Dessutom förevisning av en Galileo-maskin, som tycks vara något i stil med PowerPlate, en typ av vibrerande platta för träning.. Kan ju vara intressant att se. Men nu morgis, så man orkar!!

Och just det: joina gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar