onsdag 13 oktober 2010

HIHS

Yess!! Fru Fortuna har kastat guldglitter på mig (eller vad det nu är hon gör?!) och jag har vunnit två biljetter till Helsinki International Horse Show nästa torsdag :D
Hade annars eventuellt tänkt gå på fredag, men velade lite då det är rätt dyrt.. Anyway, dethär är toppen! En hel dag (nå minus clinicen, men dom brukar man kunna leva utan) helt grade!!
Dessutom blir det att se mina favoritklasser, i princip.. För visst sku de vara siisti att se World Cuppen, men det har jag anyway ingen möjlighet till i år & jag tycker supermycket om att se babyhästarna, de är så himla duktiga på sitt eget råa sätt!! Dem kan jag av någon orsak relatera mycket bra till ;)
Bjuder mao min älskade syster på en heldag med hästeri & FB informarede mig nyss om att också yngsta systern vunnit biljetter, så hon får skippa skolan på torsdag & klanen är samlad! Underbart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar