söndag 24 oktober 2010

Som på gamla goda tiden

Har dansat som en liten djävul natten igenom & voi söta öde så det var roligt!!

Själva årsfesten var också najs, bordssällskapet var lysande & fiilisen bra :)

Jatkona var ändå bäst & oj djee nostalgin i att ooa hela natten på K!!!

Naturligtvis besparades festen (och min underbara partner in crime A) inte mina lessamhetstårar i kvadrat, men inte ens det var så farligt, de fanns nu bara där, liksom du i mina tankar..

Har sedermera plockat säkert 50 pinnin ur håret, tvättat gårdagens smink (min regel om att aldrig sova med smink börjar tydligen urvattnas lite) & dragit på mig min paita med den glasögonprydda hunden (vet att ett foto sku vara på sin plats här).. Har alltid, no matter what, brukat dusha före sillis, men idag orkar jag inte. Skitit!

Sori för flummet, är säkert ännu full?! Nu sillis & alla måst hålla tummarna för bra mat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar