onsdag 27 oktober 2010

OMG OMG OMG

Den guden jag inte tror på (men i och med detta släpper lite närmare mitt hjärta) har välsignat Helsingfors med världens härligaste bänd & nästa juni spelar Bon Jovi på stadion!!!

Jag är så till mig & från mig att jag inte vet hur jag skall vara! Jublar av glädje, samtidigt som ångesten tar ett strypgrepp om mitt hjärta: Jag bara måste få gå!!! Det känns seriöst som en fråga om liv & död! Jag vet att jag låter överdramatisk, men det är en verklig känsla.

Nu taktiksnack: Vad är det bästa knepet för att få biljetter, som kommer att sälja slut på 1,5 minuter???

4 kommentarer:

  1. JEEEE!!! (Jag skulle ha kunna missa det här om du inte sku ha skrivit på fb) Jag måst få biljetter dit :) Men hur skall man få tag på biljetter? Bra fråga! Övernattning utanför Wiklund, rekrytera alla bekanta att ringa...? Taktiksnack är nog på sin plats. Förresten så skulle det vara kiva att ses nångång, gå på kaffe eller någo. Det är länge sen jag såg dej senast!

    Hanna M

    SvaraRadera
  2. Jag fick också en klump i magen, när jag insåg att det bra sku ha kunna gå så, att jag int sku ha märkt det hela i tid!!

    Undrar hur det sku vara att fa nånstans, där int så många andra är, för att få biljetten på plats.. Brukar ju bli kaos både på nätet & i telefon. Men måst fundera på var det sku vara (Wicke kan nån annan ha tänkt på ;)) Och sen som backup kanske be att alla släktingar ringer, hihhi!

    Kaffe sku verkligen vara kiva!! Hur ser det ut på fredag? Jag skall på detdär kauppisseminariet, men fast efteråt.. Eller sen nästa vecka? Hörs om det :)

    SvaraRadera
  3. Säljer de inte biljetter i R-kiosken också? Har aldrig köpt därifrån, men har svårt att tro att det sku va väldig rusning där.

    SvaraRadera
  4. Joo, har för mig att de gör det! Inför nån keikka (Madonna?) var det väl bara sen så att typ alla system crasha & vet int varför jag förenar de problemen med just Ärrän..?!

    SvaraRadera