lördag 18 september 2010

Agendan

Planen vara att jogga/springa/gå (ta sig i mål helt enkelt) 21km Ruisrääkki idag. Well, dags- & veckoformen tillåter inget sånt, så får lov att ändra planerna helt enkelt. Lite snopet känns det ju (fast jag annars heller inte är i topform), men finns liksom inte så mycket att göra åt det. Håller iaf tummarna för min löparkompis A & alla andra som ger sig iväg vid halv tre!!

Jag skall i stället ägna mig åt något annat som har med kroppen att göra. Är extremt ambivalent, men försöker se det som en sporre & inget annat! Berättar mer sen, om jag inte gått under av skam.. Tänkte också ta en sväng till gymmet. Vet nu inte om det heller är den bästa idén ever, men pikilite styrka & löpbandspromenad kan väl inte skada.

Senare blir det hästeri & kvällsstall. Hoppas det kan låta bli att regna då! För övrigt ganska chillpill. Överväger att städa, men vi får väl se..! Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar