söndag 26 september 2010

En sån helg

I äkta studerandeanda startade den redan i torsdags :)

På fredagen hälsade jag på min älskade fafa på sjukhuset.. Tough shit, men kändes bra att det blev av! Plockade sedan upp bebisystern för casual dinner hos pappa. Och för första gången på riktigt, riktigt, riktigt länge skrattade jag (åt inget speciellt alls) så tårarna bokstavligen sprutade > En galet befriande & lycklig känsla!!

Lördagsförmiddagen bjöd på en speedy lunchdate med en kompis, före jag susade vidare mot Aboensis. Väl framme var det dags för Zumba med bästaste A. Och well, det var svettigt!! Det var också lite irriterande att igen inse begränsningarna med den egna kroppen, men framför allt var det superskönt att träna riktigt tungt :) Kvällen bjöd på sushirolling, gott sällskap, vin, öl, suspekta nätsidor, en massa babbel om allt mellan himmel & jord, samt en onödigt sen hemkomst > but it was sooo worth it!

Morgonen startade ganska segt & de tre första låtarna på dagens Zumba var rätt pain.. Sen släppte det dock & oj vad det var skönt att svettas iväg krabbisen! Eftermiddagen bjöd på kaffehäng i skönt söndagssällskap :) Och inte helt otippat har dagen avslutats med en film. Kan helt kart rekommendera He's Just Not That Into You & medger att jag nu drömmer om möjligheten att få vara någons speciella undantag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar